Čo pre vás znamená minuloročné ocenenie Hotelier roka?
Je to ocenenie celoročnej práce celého kolektívu, takže to považujem za poctu pre všetkých kolegov, ktorí sa podieľajú na dennom živote hotela. Veľmi dobre hodnotím metodiku vyhodnocovania, ktorá je na rozdiel od iných hodnotení na Slovensku transparentná a jasne definovaná.
Prinieslo vám toto víťazstvo aj benefity pre hotel? V akom smere?
Vidím to skôr ako motivačný prvok pre zamestnancov, ktorí pracujú v kvalitnom zariadení s dobrým manažmentom. Ľudia sú hrdí skôr na pochvalu a ocenenie, málokto povie, že je hrdý na to, že mu zvýšili plat.
Aký je váš názor na nový štatút súťaže a viacero zmien?
Osobne najviac vítam zmenu v metodike, kde pribudli aj hodnotenia z referenčných portálov – názor klientov je dnes alfou a omegou podnikania v oblasti služieb.
Čo by nemalo chýbať Hotelierovi roka? Súťaži i víťazovi?
Entuziazmus, množstvo pozitívnej energie, ktorú by mal prenášať na svojich kolegov, neustála chuť sa vzdelávať a rozširovať svoje vedomosti. Súťaž by mala mať dostatočne veľký počet kandidátov z rôznych kategórii hotelov, aby bolo pokryté celé spektrum. No a víťazovi by nemala chýbať energia, ktorá ho bude hnať k ešte väčším výkonom.