Novinky

Spoznajte finalistov za rok 2019 – prvé kolo otázok a odpovedí

Vyspovedali sme finalistov, aby ste si v hlasovaní mohli lepšie vybrať. Hlasuje sa verejne, prostredníctvom tejto webovej stránky do septembra. Víťaz súťaže bude dekorovaný v rámci spoločenského programu konferencie Jesenné stretnutie hotelierov v októbri tohto roka.

  1. Aký by mal byť podľa vás ideálny hotelier?
  2. Ovplyvnila táto profesia vašu osobnosť?
  3. Čím je zaujímavý hotel, v ktorom pôsobíte?

Michal Petráš, riaditeľ, Hotel Senec****, Slnečné jazerá – sever

  1. Ten, ktorý počúva potreby svojich hostí i zamestnancov a snaží sa vždy byť iný, nový, inovatívny a vždy o krok napred!
  2. Veľmi si vážim prácu ľudí, každého jedného zamestnanca, dôveru a názory každého hosťa, či už sú v pozitívnom alebo negatívnom zmysle.
  3. Hotel Senec pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov a je to jeden z prvých kongresových hotelov, momentálne máme na trhu najväčšiu hotelovú kongresovú sálu. Práve firemným podujatiam sa intenzívne venujeme, prinášame nové možnosti i technické riešenia. Hotel Senec, kde pôsobím, patrí do aliancie Trinity hotels, v ktorých je obľúbený a verejnosti známy aj koncept baby friendly hotelov s maskotmi. Zákazníci dobre poznajú tieto hotely – Sitno vo Vyhniach a Atrium v Tatrách.

Zuzana Semanová, generálna riaditeľka, Hotel Lomnica****

  1. Verím tomu, že v každej dobe a za každých okolností je nevyhnutné vniesť do povolania, ktoré robíme, srdce. Je dôležité vykonávať ho s úctou, láskou a pokorou. V hotelierstve a gastronómií to platí o to viac, že toto nadšenie a vášeň chceme preniesť aj na našich hostí. Dnešná doba volá po tejto identite ešte viac.
  2. Podnikanie a manažovanie v cestovnom ruchu je jednou z najtvrdších drín. Je to práca na 24 hodín, 7 dní v týždni. Vyžaduje si obrovské nasadenie a veľkú psychickú odolnosť. Pretože je to stále práca pre ľudí a s ľuďmi. Situácie, ktorými som musela prejsť, ma urobili „zrelším“ človekom.
  3. Keď som vstúpila po prvýkrát do hotela, ktorý bol ruinou, bola to doslova láska na prvý pohľad. Pri jeho obnove ma zarazilo, že z predchádzajúceho fungovania nezostalo takmer nič zdokumentované. To nám pomohli pozliepať bývalí zamestnanci. Mali obrovské nadšenie, ktoré v týchto múroch ostalo a prenáša sa na ďalšie generácie kolegov. Pamätám si hostí, ktorí tu prišli na kávu a nechcelo sa im odísť, tak tu ostali spať. Aj to je Hotel Lomnica, kde sa stretali ľudia, zažili prvé lásky, svadby, stužkové. Dnes poskytuje služby 5* úrovne a je to priestor, kde umenie našlo svoj druhý domov. Galéria, v ktorej sa dá bývať.

Róbert Tóth, generálny manažér Radisson Blu Carlton Hotel ****

  1. Je to uhol pohľadu. Ak niekto očakáva od hoteliera len maximalizáciu zisku a splní to – je ideálny. Som však presvedčený, že môj ideálny hotelier má mať voľnosť prejaviť svoj názor, vybrať si svoju cestu, mať priestor ukázať čo vie, aby v ňom zostala vášeň, ktorú hostia milujú.
  2. Čím má človek viac ľudí okolo seba, musí byť trpezlivejší. Všetci majú právo robiť chyby. Nechcem robiť s neomylnými…
  3. Sedím práve na mieste, kde moji predchodcovia hostili našich návštevníkov už od 13. storočia. Jeden z nich bol najlepšie plateným hotelierom sveta. Boli sme v regióne prvým hotelom s teplou vodou, spala u nás Mária Terézia. Je skvelé mať skutočnú históriu …
keyboard_arrow_up